piątek, 3 sierpnia 2012

Romet Kadet 780

Po niepowodzeniach w zakupie Fiata 126p, postanowiłem zająć się czymś tańszym i mniejszym, ale w dalszym ciągu z epoki PRL... W związku z nazwą mojego bloga, pojazd ten musiał być motorowerem ;) Wybór padł na Rometa Kadeta 780 z 1985 roku. Motor posiada polski, komunistyczny silnik Dezamet 023 o powalającej mocy 1,7 KM. Po krótkiej przejażdżce stwierdzam, że ja na rowerze wykazuje lepsze osiągi od tego silnika... Cóż, trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość podczas rozpędzania i podjazdów pod górkę. Kadet, to oficjalny następca popularnego Komara, zaprojektowany z myślą o kobietach ze względu na charakterystyczny kształt ramy umożliwiający wygodne wsiadanie. Swoją drogą to nigdy nie widziałem kobiety ujeżdżające takie polskie "wynalazki".




Jak widać Kadet trochę stał w garażu nieużywany przez co zmuszony jestem zafundować mu mały remont. Postaram się więc jak najczęściej dzielić się z wami relacjami z remontu tej legendy PRLu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz